What does it take to understand


Har ingenting att skriva. Kul. Sitter och kollar på bilder från Paris som jag har gjort lite var och varannan dag de senaste dagarna. Men det är väl inte så konstigt egentligen, var ju helt underbart där så självklart skulle jag vilja fara dit igen. Får se hur det blir med den saken. Utöver det har jag så har jag, i säkert en timme, legat och funderat på att ringa Sofia och be henne gå på en liten promenad med moi. Har dock inte orkat röra mig en milimeter... höjden av lathet nästan. Lathet är förövrigt inte heller bra för mitt rum blir bara stökigare och stökigare och det städar ju inte sig själv precis. Så med andra ord är det hög tid att jag tar mig i kragen, ringer Sofia, städar mitt rum så jag har det gjort. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0