We wont fade into darkness

Hej, denna fredag har jag lämnat bloggen åt sitt öde eftersom att jag spenderat större delen av min dag på annat håll, men det håller jag gärna från bloggen. Är hemma nu iallafall och väntar på att någon form utav middag ska bli till. Har knappt ätit något idag. Frukost hanns inte med och väl hemma 10 över 10 så skyndade jag mig att trycka i nån macka men mer än så blev det inte och smörgåstårta är ingen favorit så ni kan tro att Rebecka magen suktar efter mat likt aldrig förr!! 

Med andra ord så hade den här gärna fått stått parkerad i mitt kylskåp istället för Albins. Var nämligen skyldig han något sen en tid tillbaka för..ja blablabla..något jag inte minns. Så jag beslöt att göra en så stor chokladboll jag kunde eftersom att det var något stort som brukar vara litet och det var en stor liten sak jag var skyldig. Förstod ni det där eller blev det bara svammel? En stor chokladboll iallafall. Men nu hör jag rykten om riktigt mat så... byeeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0