We could have had it all




Inte mycket kunde hjälpa min måndags sorg/ilska. Och om inte ens glass hjälper, då är det illa. Big time! 
Tänkte säga "så jag tar en tidig kväll och hoppas att allt är bättre imorn(både med illamåendet och det andra)" Sen kollade jag på klockan och insåg att det inte alls är en sån tidig kväll... Konstigt, för i min hjärna var klockan runt nio eller nånting sånt ungefär, men ack så fel jag hade. Blir en sen kväll istället. Det duger gott det med, bättre än ingen sömn alls.

Men innan jag sover tänkte jag berätta något som gjorde mig glad just. Det är nämligen en hel del fler än vanligt som klickat in här och det värmer alltid i mitt hjärta att någon gör det. Tusen tack! Det gjorde nog min kväll tror jag.
Godnatt fina ni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0