VÄRLDENS GODASTE MAT!!


Att ta frestande matbilder har aldrig varit min grej, inte heller att lägga upp maten fint på tallriken. Men om man bortser från det, och även bortser från att maten har ett vidrigt namn (senapskycklig..?!? Hmpf, jag föredrar att kalla den för kyckling i ugn för nån senap ska det inte va!) Så som sagt, om man bortser från det så är det nog den godaste maträtten jag vet!!!! SÅ GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALET GOD!!!! 

För övrigt så vill jag bara förvarna och säga att bloggen kanske kommer stå lite still ikväll eftersom att en "viss person" kastar onda blickar på mig så fort jag nämner något med ordet "blogg" i. Och jag vill inte gärna bli ihjäl slagen på det. Så bloggen får lida ikväll. Tur att jag inta har en stor blogg då. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0