VÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS SÖTASTE!!!!!!


Jag får ett sånt där fånigt fjant leende när jag ser den här bilden. Ska fixa en stoooor tavla av den och hänga upp någonstans där jag alltid kan se den. Skulle aldrig mer i hela livet bära på sura miner. Det är då Albin då han var liten om ni inte förstod det.

Iallafall, hej! Har ni haft en bra helg? Det har jag, skönt att komma i från stan i några dagar. Är inte helt hemma ännu, har krashat hos Albin och vet inte riktigt hur länge jag stannar kvar här. Ska iallafall ta tillfället i akt att låna hans körkortsböcker och plugga lite sånt medans han räknar matte (einstain-paret nr1) Har nämligen förstått att jag har lite bråttom att fixa körkortet. Närmare bestämt 4,5 månder....börjar ångra att jag inte tagit tag i dett tidigare...typiskt. Men bättre sent än aldrig. Får lägga gasen i botten och radera allt vad socialt liv heter och se till att lyckas. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0