Den älskvärda flickvännen slår till!

Godmorgon imorse kände jag mig insprirerad av vad min vän Alexandra gjort (läs och se själva om ni också blir insprirerade) så när jag vaknade imorse (13.30 i fick värsta chocken, hehe) bestämde jag mig att så försiktigt jag kunde att smyga ut tillsammans med min dator (recept, hallå? och blogg såklart) mission completed!...trodde jag.. 

När jag just börjat sätta igång med mitt arbete så kommer han, pigg som en mört vandrande ut i köket och jag försöker desperat gömma vad jag håller på med medans jag skriker "GÅ OCH LÄGG DIG IGEN!! DU FÖRSTÖR MIN ÖVERRASKNING!" (eller nånting sånt) och jag måste ge upp och erkänna vad jag håller på med "Jag skulle ju baka scones till dig.." Så överraskningen gcik inget vidare. Men man får se det positivt. Vi har en god frukost framför oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0