Blablablablabla


Hej igen, nu är jag hemma och genast gick det bra att ladda upp bilder. #@& så irriterande! Känns inte riktigt lika kul att visa längre. Har som tappat lusten att visa bilder på små hockeypojkar. Ååååh, jag är ju kass på att ha nåt kul att berätta. Om jag inte bättrar mig kommer jag bli hatat, stenad, bränd på bål, levande begravd, kokad levande och sedan uppäten av er...Hm, får ta nya tag imorgon. Antar att det inte händer så mycket intressant om man bara varit med sin pojkvän. Iallafall denna gång då vi bara sett sex and the city, druckit fanta och spelat pingvinspelet (mest jag) 

Ska spendera slutet av denna helg med två saker som jag är sugen på och som det var längre sen jag gjorde. Nämligen att 1) äta glass 2) måla naglarna. Kom på en 3:a också. 3) kolla bakom kulisserna på någon film. Ja! Åh! Jag älskade det förr. Det var typ allt jag gjorde (hehe) kollade bakom kulisserna på typ alla filmer som kom i min väg. Såg mer bakom kulisser än filmer. LOOOOVE IT!! Mina favoriter var Harry Potter, Narnia och Pirates of the Carribean(?) för där fanns det mest att se. Antar att det är någon av dessa som får roa mig ikväll. Åh, plötsligt blev livet kul igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0