Titta vad jag hittade!!


(Otroligt fult gjort, men jag har lite bråttom men ville ändå tänka på de med lite sämre syn. Tanken som räknas) 

Tycker alltid det är lika kul att bara random hitta saker om min bror på olika bloggar. Lite som en omedveten skattjakt (för det händer ju inte varje dag precis) och när jag väl hittar han jublar jag till. Hehe, känns lite löjligt men det är ju kul att se att folk uppskattar min bror utseende eller vad det nu kan vara. Och denna gången var det den här bloggen som var krysset på skattkartan. 

Nu har jag bråttom som sagt. Ska försöka hinna med kvart i bussen, och i mina takter ser läget inte sååå ljust ut. Men försöka kan man alltid och det är precis vad jag ska göra nu. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0