The dusch

Duschdörrarna
"Duschhuvudet"
Munstycket

Aningens suddiga bilder och aningens tråkigt inlägg. Så kan det gå, så kan det gå när man inget annat kommer på. Katsching! Rim. Är så tråkig och sur nu för tiden känner jag (förlåt alla som måste träffa mig om dagarna) vill ändå ge mig själv en liten klapp på axeln för att jag försöker (då och då iallafall) att inte låta bloggen lida pga av detta. Vore inte rättvist, men I will be better soon (I hope) och tills dess ska jag väl och äta lite glass för ovanlighetens skull och kanske se lite oth för mer ovanligheter. Eller så försöker jag bara tvinga hit Sofia, precis som vanligt. Oavsett vilket så blir det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0