Strange sounds

Har ägnat några timmar nu säkert till att sitta och lyssna och läsa om alla dessa konstiga ljud som hörs över världen. Läste om det först på Annas blogg och nu kan jag inte hejda mig från att fortsätta. Tycker som att det är både hemskt och intressant på något vis. Blir rädd men samtidigt nyfiken. Det låter som så "stort" eller vad man ska säga men jag har ingen aning och jag tänker heller inte lägga min röst på vad det skulle vara för något. UFOn säger väl de flesta som jag har läst om. Vissa säger ju också att det ska ha att göra med jordens undergång att göra. Ja, only God knows.. 

Och jag min räddhare som ändå sitter dagarna långa och oroar mig för att jorden ska gå under i december... nu har jag ännu något mer att oroa mig för. För lite hemskt låter det ju ändå... huvva!




Detta är två av de där jag tycker att man hör bäst, från Ungern och Canada tror jag? Shit alltså.. ska försöka stilla min nyfikenhet och förvärra min rädsla och fortsätta läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0