S Ö N D A G

Känns helt sjukt att det just blivit nytt år för en vecka sen. Och som vanligt så kan jag inte bestämma mig för om det känns som att det var nyss vi stod och sjöng millenum 2 och väntade in det nya året eller om det känns som om det var hur länge sen som helst. Det var en bra kväll iallafall oavsett om den känns som igår eller som ett år sedan. 

Idag har inte mycket hänt i denna kula. Har spenderat större tiden i sängen och det känns inte alls bra faktiskt. Längtar så mycket efter att få göra mig fin (har som inte orkat lägga så mycket energi på sådant när jag bara umgåtts med Albin i mitt eget hem) ta på mig något annat än fula men sköna tröjor. Lämna detta hus (vi har som varit "barnvakt" eller vad man ska kalla det. Så David sluppit sova själv) och göra något kul. Får ta tag i det. 

Nyårs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0