På hemmaplan pga av illamående på stan

Försökte göra ett fint rim av rubriken som ni kan se, för att liva upp stämmningen på bloggen lité. Succé? Tja, kanske det.

Hehe, lyckades med ännu mer rim. Woaa. Inte illa. Men tillbaka till saken. Jag belsöt iallafall att avbryta skolan för dagen av många anledningar men dels för att jag mådde så illa så jag knappt kunde sitta ordentligt. Inget vidare med andra ord så då kändes det lika bra att fara hem. Särskilt när det enda jag skulle göra skulle vara att sitta och vänta på en lektion i 2,5 timmar som jag lika bra kan jobba med hemma. Så saken var klar. Nu är jag hemma och ska lägga mig och vila och se oth. På återseende! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0