Nu börjar det minsann hända grejer!


Knappt hann jag blinka förrän pappa vänt ut och in och upp och ner. Eller ja, slängt ut halva badrummet. Ojoj, spännande spännande. Allt ska bort och börjas om från noll, kan knappt vänta på resultatet. Håller tummarna på att det blir bra, men det kan inte bli så mycket värre än det redan var så det ser ju positivt ut än så länge iallafall.

Allt detta har fått mig att bli sugen på att göra om mitt rum..inte mycket men lite grand. Bara liksom förnya. Vet dock inte riktigt hur. Älskar ju min egna homemade "walk in closet", mest för att den funkar utmärkt som fövaringsställe ifall jag får oväntat besök och inte har hunnit städa. Då slänger jag bara in allting där, drar för och "Volilà" så ser det ut som ett nästintill nystädat rum. Så den vill jag gärna ha kvar och det gör att jag inte kan möblera om något eftersom att sängen som bara kan stå där det står iprincip och ja... det är klurigt detta. Sen har jag tyvärr en förmåga att sällan riktigt orka avsluta helt när jag gör om. Jag är nöjd när det duger att sova i och duger att se på. Får fundera lite på det medans jag sover eller något för det är vad jag ska göra nu, sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0