Nattsvammel

Godkväll, eller godnatt kanske jag egentligen borde säga eftersom att det faktiskt är natt. Konstigt alla de där fraserna egentligen tycker jag.... god middag till exempel. "God middag" ? Som om jag berömde middagen..skumt.  Och sen god eftermiddag men så är det före middagen? Och det leder mig in på det jag egentligen tänkte på när jag började den här tråden. Nämligen, förmiddag och eftermiddag. Har nog stört mig på det så länge jag kan minnas. Det borde ju hete förlunch och efterluch eller nåt? Undrar hur det blev så egentligen...får väl googla det eller nåt. Google brukar ha koll på det mesta. 

Google är ju förövrigt en fenomenal uppfinning! Eller uppfinning och uppfinning, det kanske man inte riktigt kallar det men påhitt iallafall. Min räddare i nöden. Min vän i alla lägen. Mitt umgänge ensamma nätter. Min bättre hjärna!






Nog med svammel. Ska besöka sängen istället och drömma romantiska drömmar om mig och google
i mans versionen på vita stränder framför vackra solnedgångar i varmare länder..... mmmm..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0