Myser med våran ny dusch

Välkommen in på våran toalett. Kände att livet framför en dator i mitt rum var lite väl uttjatat så jag beslöt att flytta en trappa upp och slå mig ner bredvid våran nya fina dusch. Här kommer jag och trivas. Äntligen slipper jag det äckliga sladdriga duschdraperiet och det olydiga duschmunstycket som hellre ville vrida sig och duscha draperiet istället för mig... Men nu har jag vackra duschdörrar istället. Ett stort duschmunstyckshuvud (ett sådant som sitter fast högst upp och inte i en slang) som låter mig känna det som att jag står och duschar i ett vattenfall. Ett lydigt duschmunstycke som duschar mig och inget annat. 

Låter inte helt fel va? Låter helt utomordentligt om jag får säga det själv. Ska genast springa och ge mamma och pappa en kärleksfull klapp på kinden som tack. Love you!♥

Jag och duschdörrshandtaget (ska ta bättre bilder snart hade jag tänkt) 

P.S  I detta inlägget har jag använt ordet dusch på ett eller annat sätt 10 gånger. 11 om man räknar med rubriken. Intressant. Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0