Live at biblioteket

Godeftermiddag alla där ute! Här sitter jag och myser i biblioteket tillsammans med en biblotekarie och en man som går och mumlar högt om alla böcker han tittar på. Förstår att ni tycker att det låter super mysigt och allt men hur otroligt det än låter så har jag inte valt att sitta här själv. Eller, det beror på hur man ser det. Jag gick ju hit på egen vilja men enbart för att bussen inte går förrän om tio minuter... woups, där kom den, sanningen. Förlåt kära bibliotek, biblotekarie och mumlande man. Hoppas ni inte tar illa vid men jag vill faktiskt hem.

Klockan olidligt långsamt mot tjugo i så jag antar att jag måste fördriva tiden och berätta något mer. Jag gick på stan efter skolan och köpte en liten present till min fina bror som fyller 16 imorgon. Köpte även lite presenter till mig själv som jag borde ha köpt för länge sedan men dragit ut på tiden med. Underkläder ifall någon skulle undra. En skjorta fick också halka med för att jag tyckte den var fin, har dock inte bestämt mig ifall den satt bra eller inte. Jonas får bedömma för jag nöjer mig inte bara med Albins åsikt. Hehe.
LYNN SHIRT

Typ såhär såg den ut ungefär fast helblå. Tack och bock nu ska jag till bussen. Hörs sen, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0