Lekt i snön!



Nu har jag och de två männen i mitt liv. Okej, Albin och David, varit ute och lekt i snön. För om snön inte vill sluta falla (vilket den borde!!) så kan man lika väl försöka njuta av den. Så vi har åkt madrass. Slängt varann i snön (jag slängde mest, hehe) och Albin fick lite små fans i form av två pojkar som åkte bob. Förstår inte riktigt varför de tyckte att Albin var så cool när jag stod bredvid?!?  Nåja, man kan inte förstå allt här i livet. 

Nu är jag iallafall rejält frysen och ska se till att bli varm. Tur att jag har ett vandrande element vid min sida som säkert ställer upp. Det är Albin som har fått det jobbet såhär i vintertider. Inte helt dåligt jobb om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0