In time!

Jag verkar hålla tiden riktigt bra. Borstar tänderna nu och ska börja gå om 3 minuter. Imponerande! Har suttit och fördrivit tiden med att kolla på live shower (eller vad det nu heter) där gästerna sitter och bråkar högt om att nån var otrogen och nån ljuger och nån ditt och datt. Tycker det är riktigt underhållande faktiskt på något konstigt vis. Och anledningen att det är konstigt är för att jag samtidigt blir så irriterad på deras sätt att försöka lösa problemet. "Om jag skriker högst så har jag rätt" verkar vara deras filosofi. Knäppt men kul. 

Utöver det så verkar min dator ha fått nåt bugg så sen vill inte ta kort på mig...buhuhu...det får bli en arkivbild istället. 
Från i somras. Blir alltid lika chockad över hur brun(+röd) jag ser ut att vara !!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0