I'm Alive


Sitter och ser I'm Alive på animalplanet. Det är jätte spännade om man (som jag) gillar att se på människor som nästan nästan blivit dödade av farliga djur. Just nu är det om en kille som blev biten/stucken av en svart änka och hans pappa var tvungen att smuggla in motgift. Det enda tråkiga är att man vet att han kommer överleva så det tar bort lite av spänningen men det är ändå spännande.

Sen som ni kan se på andra bilden så håller jag i två nagellack och det är inte bara för skojskull som jag gör det utan självklart vill jag visa att jag målar naglarna. Dock vet jag inte riktigt vad jag vill "göra" med dem. Men jag funderar på att använda de två lacken som jag håller i och se vad jag kan åsta komma. Hoppas det slutar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0