Hurtigt Rebecka!

Idag har jag gjort något som fått mig själv att tappa hakan. Jag gick till skolan. GICK! Ni förstår, efter att ha skyndat som en idiot till bussen men missat insåg jag att det var hela 35 minuter tills att nästa buss skulle gå. Jag räknade då snabbt ut att jag inte skulle vara på skolan förrän kring tio över ett (eftersom jag skulle behöva gå från stan) Så jag fattade ett snabbt beslut, vandrande över till andra sidan älven och gick till anderstorp i hopp om att det skulle gå snabbare. Klockan fem över ett var jag framme efter en timmes vandring och hade därmed tjänat fem minuter samt förbränt ett par kalorier. Inte illa! 

(försökte hitta en bild där jag såg hurtig ut. Hittade ingen. Men på denna kan man iallafall låtsas att jag har mycket muskler, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0