Har inte minsta lilla inspiration...

God eftermiddag! Raggade upp Sofia på bussen (eller egentligen kanske det var tvärtom med tanke på att hon satt där först) hursom så bestämde vi att ta våran promenad på en gång. Så jag hoppade av bussen med henne och ja, sen gick vi helt enkelt. Alltid lika trevligt och det var ett tag sedan sist så det passade ju alldelens utmärkt. 

Utöver det har jag absolut ingenting att berätta, inspirationen och fantasin ligger på nivå noll. Jag är så ful att det inte ens är roligt att ta fula bilder i webbkameran och blablabla allt är bajs och jag vill ha sommar. Ska ta en dusch och låtsas att jag står under ett fint vatten fall i typ...Brasilien eller något annat varmt land. Senare ikväll ska jag till Albin men vi lär ju höras innan dess. Men först dusch. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0