Godmorgon från mitt mörka hörn

Jag har två vänner som gärna ville sjunga en sång såhär på morgonen. Och ja, scenen (bloggen) är eran. Varsågoda... 


Hmm.. intressant låt val. Kändes lite grand som att den sången var riktad till mig eftersom att det är just så som läget är för mig. "Jag får ingen mat, jag får ingen mat, nejnejnej, jag får ingen mat för jag ska banta mår illa". Gick inte ens att dricka vatten utan att det kändes som att magen skulle göra myteri..! Med andra ord blir det ingen skola för mig utan jag ska vila och se till att va frisk imorgon istället. Haha känns lite kul att jag måste lägga mig ner och vila efter varje mening typ. Känns som att jag är en skruttig gammal benig tant. Godmorgon iallafall, hoppas att ni mår bättre än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0