Godkväll!

AAAHH!! Shiit. Tusen gånger förlåt att det har stått helt stilla här. Hoppas ni inte har lidit allt för mycket. Hehe. Nä men jag har helt enkelt haft full rulle hela dagen. Försov mig så hann inte ens tänka på ett morgon inlägg, sen har jag befunnit mig på skolan och sedan varit med mina två favorit blondinder och sett på bio så det har inte funnits mycket tid alls. Och Alexandra delar jag säng med inatt och det var allt för länge sedan så självklart har vi massor att prata om! 

Pyh, så. Då var ursäkten avklarad och jag hoppas att den godtas. Min dag förklarades även där och det gör att jag inte har något mer att säga än att New years eve (som vi såg) Var riktigt riktigt bra och popcornen var som alltid goda så med andra ord har jag spenderat mina pengar väl denna dag. Bra va? Såklart. 



Borde iallafall söka mig mot sängen, låg uppe på tok för länge igårkväll pga av att en viss person var lite för pigg och jag har inte hjärta att somna ifrån människor. Oftast. Så ikväll blir det andra bullar! Sovgott och förlåt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0