"GÅ BARA OCH LÄGG DIG!"

Om någon ser den här snygga rosa tjejen, säg till henne att hon för sitt eget bästa borde sova! Hon lyssnar nämligen inte på sig själv... oooh noo, not good. We have a problem.. Yes we do. What shall we do? No idea.. (läs i någon slags rythm för bästa effekt. Något i stil med "duh-duh-dum duh-duh-dum")

Kändes som att jag hamnade i någon slags trans när jag skrev det sista. Skumt. Men inte riktigt lika skumt som att jag och en klasskompis har olika scheman. Nog var det troligt. Jag som såg ett ljus under denna termin men icket. Nåja, får se hur det blir imorn. Men först måste jag verkligen verkligen VERKLIGEN sova! Uppfattat? Bra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0