Fredag den 13de!!

Insåg nyss att det var fredag den 13de idag...uh-oh, hur ska detta sluta? Bra förhoppnings vis. Och det första som enligt mina planer ska sluta bra är att hinna med bussen (bussen, bussen, bussen... typ det enda jag snackar om nu för tiden) och det ska nog gå bra, jag är så gott som redo och bussen går om 10 minuter. Inga problem.

Och idag, som alla kan se på mitt schema några inlägg längre ner, så har jag återigen ett 2 och ett halvt timmars långt hål mitt i dagen. Inte det ultimata. Men jag ska se det från den positiva sidan, jag får hälsa på farmor och farfar och äta massa gott fika. Det är ju faktiskt inte helt fy skam.

Kommentarer
Postat av: Danisa Ingebretsen

Ja precis, små tjejer tål ju inte att man säger t.ex hästar ska vara på macka eller nått sånnt, eller inte bara små tjejer men liksom orka bry sig om deras åsikt ;) hehe

2012-01-13 @ 15:37:20
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0