Förbannade brännsår..


Fastnar inte på bild idag, som de flesta andra iof. Åh vad jag önskar att jag hade fötts med gåvan att alltid bli bra på kort. För vissa blir ju verkligen det, spelar ingen roll från vilken vinkel eller hur oberedda de än är. Blir alltid lika fint! 

Tillbaka till tråden. Så eftersom att min ansikte inte är användbart vill jag passa på att visa det största störningsmomentet i mitt liv just nu. Mitt brännsår!!! Ser inte så farligt ut men @#%! Så ont det gör! Brände mig på en lampa i fredags, fick värsta blåsorna. Hade jag haft några till hade man nästan kunnat tro att jag var en vårtig häxa. Nåja, häxa eller inte så sprack ena blåsan så nu gör det hela 100000000 gånger mer ont. Om jag inte vore så hungrig så skulle jag döda någon.

Fast det ska jag ändå, faktum är att jag ska döda flera. En hel armé av inkräktande
damråttor ska gå döden till mötes denna måndag eftermiddag. No mercy!

Kommentarer
Postat av: Linda Eskilsson

sv; jo, ja, jag bor rent i fjällen.. är inte så inne på det. menmen.

det är ju faktiskt kul att åka, men det är ju typ inte ngn sommar här!? :(



vad bra! allt är bara bra med mig, skolan har ju börjat nu så det är bara att jag är lite seg. är inte ngn morgon människa precis.. :)

2012-01-09 @ 17:26:37
URL: http://lindauknow.blogg.se/
Postat av: f

jag älskar dig!

2012-01-09 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0