In just a second


Just nu är jag arg, så fucking jävla fitt arg alltså!! (ursäkta alla otrevliga ord men det är sant!) Jag tänker inte gå på vad som får mig att ilskna så jag vill gråta, bli ledsen och besviken som om någon just skurit upp min mage och dragit ut alla inälvor, kört över dem med en traktor, stoppat in dem igen och sedan brutalt sytt igen magen. You get the feeling huh? 

Ska se lite oth och trycka glass och hoppas att jag blir gladare då. Sen vill jag även säga att det inte är någon person som gör mig arg, det är en lag, en regel, en bestämmelse som just krossade drömmen som höll mig vid liv typ. Så, nu behöver ingen gå och tänka onda tankar och försöka lista ut vad som kan orsaka sådan vrede. 
Till sist vill jag bara be om ursäkt för detta, men det behövde komma ut bara. Nu-oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0