Får jag lov?



Här ovan är en liten bildvisning på hur det kan se ut när jag dansar framför datorn vilket händer ett par gånger. Brukar studsa på bollen jag sitter på (hehe har en såndär träningsboll som stol och kombinerar därmed träning och att sitta vid datorn, har läst att det är bra för ryggen att bara sitta på det. Grest!) Och den funkar även utmärkt som dans partner eftersom att den tillåter mig att studsa runt och på så vis kan jag dansa rätt äkta trots att jag sitter. Mitt hemliga knep till hur jag fått min kropp. Var dock aningens svårt att ta kort, blir ju inte så i webben eftersom att allt blir suddigt så jag gjorde mitt bästa att försöka stanna mitt i rörelsen som jag var i do kortet togs. + en slutpose(?). Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0