Ensam hemma, igen


Albin for just så vem ska nu hjälpa mig att torka bort oönskat vatten från taket?????????? (David och Jonas slogs med vattenfyllda plast vantar och så sprack den ena. Om någon skulle undra vad vattnet gjorde i taket)

Fast, för att vara ännu mer exakt så for han för lite mer än en timme sen men jag blev tvungen att skjuta upp bloggandet en aning för att jag ville hinna städa bort i köket (såg ut så man skulle kunna gråta utan att överdriva) innan mor och far kom hem. Så nu är det gjort och köket glänser som aldrig förr. Up next på listan av saker att städa står mitt rum. Kändes aningens jobbigare men det måste göras så det är lika bra att få det gjort! (Städbloggen är igång igen, hehe) Kanske borde satsa på en karriär inom städning? Skulle det kunna vara något? Slita och kämpa för att få andras boningar eller byggnader att skina och sedan komma hem och göra desamma där? Njaa....tveksamt.  



Kommentarer
Postat av: Anna T

sv: Jamen precis, är också från norrland men bor i Uppsala (är från Övik), är himla skillnad på temperaturen märkte ja när jag åkte tillbaka hit förr-förra veckan. Var i norrland är du ifrån?



Inga problem bara kul när folk frågar saker ^^. Just nu går jag en manusutbildning i Stockholm och skriver på ett långfilmsmanus i och med den, annars så skriver jag manus till och regisserar kortfilm så ofta jag kan, på andra inspelningar är jag lite annat som inspelningsledare, producent och scripta. Men när jag jobbar är det mest att vara filmlärare eller filma infofilm, senast klippte jag en trailer till lokal bio och tv så är väldigt olika. Tycker det är jättekul :D men som med alla "yrken" finns det ju stunder man tycker det är skitjobbigt och svårt med.



Kul att du vill hålla på med film ^^ även om de e framför kameran. Du borde kontakta företag i din stad och kolla om de ska göra lokalreklamer snart och behöver skådespelare, är en skitbra början att "etablera" sig i sin stad!

2012-01-08 @ 20:16:06
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Danisa

Haha, lyckat med vatten i taket ;D



Haha, ja visst var den rolig ;)

Asså jag älskar ju hästar men det var lite kul ändå, liksom mera ty såhär; ööh, okej, varför skriva så? haha ;)



Tack så mycket :)

Kram

2012-01-08 @ 20:19:51
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/
Postat av: Danisa

Haha, ja vilken tur :)



Hehe ja, men jag tar inte precis illa upp om nån säger att hästar ska vara på mackan eller nått, man blir liksom vaccinerad mot det på senare dagar ;D

2012-01-09 @ 19:24:34
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0