En guld rand


När jag satt och målade naglarna så kände jag att det kändes lite trist att bara ha enbart frans manikyr så jag bestämde mig för att använda ett guldigt nagelack som jag fick i julklapp och måla en rand (som på bilden ovan fast guld istället för silver) Kan inte säga att det gick så vidare bra, linjerna blev ojämna och snea men det känns lite kul att ha något nytt ändå. Dock är min kamera på semester hos Albin så jag kunde inte ta några egna kort och visa. Kan kanske göra det
sen när jag har fått tillbaka den om jag kommer ihåg. Känns bra att ha naglarna klara iallafall.

Nu kan jag äntligen inta säng/soff/sov-läge och kolla på oth. Känns som ett mycket bra avslut på denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0