Eftermiddagssnack

Idag blev jag glatt överraskad med att få veta att vi slutar kring ett på måndagar fram till period fyra istället för att gå till halv fyra. Vill skjuta personerna som gjort mina scheman under alla mina skolår. Tror aldrig att jag har fått ha ett bra schema och när jag väl har chansen så lägger dom in en massa hål mellan lektionerna!! Typ som idag (ifall jag hade gått till halv 4 iallafall) Det stod tre lektioner på mitt schema, tre normallånga lektioner och ändå skulle min dag räcka mellan halv 9 och halv 4 för att dom trycker in ett 2,5 timmars långt hål och sen ännu ett till hål mellan de två sista.. och likadant på fredagar. Otroooooligt irriterande!!! 

Tur att jag har en farmor och en farfar att gå till och tröstäta lite bullar. Eller sova om så önskas. Det gjorde jag idag, började känna av att jag somnade kring 3 inatt.. Det gör jag fortfarande så kanske ska ta tillfället i akt och sova lite? 

Och såhär har jag sett ut idag, har spenderat mesta tiden ute så jag har levt i min dunjacka. Hatar den!! Men utan den så skulle jag nog ligga naken och ihjäl frusen i något dike och då går jag hellre runt och ser några kilo tyngre ut.
Tur att det går mot sommar, även fast det känns långt bort... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0