Eftermiddag/kvällssnack

Nu när Albin har farit kan jag äntligen spendera tiden på naglarna som jag nämmde. Även mitt egna ansikte ska få sig lite extra uppmärksamhet eftersom att det var så pass länge sen. Har helt glömt bort att sköta mitt egna utseende känner jag, har nog inte gjort det alls (riktigt påriktigt) sen 2012. Ojoj...det är ju rent ett under att min ansikte inte rasat samman och att folk inte flytt sin kos när de stött på mig. Ibland ska väl jag också ha tur antar jag. 

På tal om något heeelt annat så åt vi semlor igår, vilket jag alltid har tyckt är det äckligaste som finns, tycker visserligen fortfarande inte att det är en favorit, men sedan mormor för några år sedan kom på att byta ut mandelmassan mot hallon eller jordgubbs sylt så blev det en helt annan sak. Det gick att äta! Det gick till och med bra att äta. Så om ni inte tycker om mandelmassa men ändå känner att ni vill äta semlor tillsammans med er familj, släkt, vänner eller vad som helst. Ta med lite sylt och byt ut and Volilà! Tugga och njut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0