Could this be it?

50877_large

Tumblr_lxittulng61qe54z3o1_500_large

Tumblr_ly08cskdnl1r7ok2to1_1280_large

Tumblr_ly7t1cypka1r5dgp2o1_500_large
Haha, så cp... men jag tycker inte om att jag har en sån bred blogg när bilderna hamnar på ena sidan... Men se så bra det gick att lösa. Haha. Sitter iallafall och lyssnar på musik och drömmer mig bort och väntar på att min kladdkaka ska bli klar. Var så sjuuuuuuuuuuuuuuukt sötsugen när jag kom hem så jag kunde rakt inte hålla fingrarna i styr och *vips* så var en kladdkaka gjord. Har även varit en fin dotter och städat undan disk, vikt tvätt och städat lite. Olalaaa inte illa. Ska bara se till att jag orkar med mitt eget rum också, det skulle nämligen behöva en liten omgång med dammsugaren. Men först lite kladdkaka och lite behind scenes. Hehe.

Kommentarer
Postat av: anna

SV: Tack så jättemycket!!

2012-01-27 @ 19:03:51
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0