22:30


Som alltid var det jättekul att träffa Elin, blir allt för sällan känns det som. Men kul då det väl blir av, så ja med andra ord har jag haft en bra kväll. Fick även se en bild (↑) som jag inte hade en aning om fanns. Haha, tycker alltid sånt är så otroligt läskigt. Tur att jag var vettig nog att hålla för mitt ansikte, brukar lätt bli att jag skelar annars eller något... haha, kul sommarkväll var det iallafall! 

I övrigt så lyssnar jag på en låt som jag lyssnat på enda sen jag kom hem typ. D12 ft 50 cent, mer än så tänker jag inte säga för då kommer ni skratta åt mig. Jag har verkligen inte den bästa musiksmaken, har fått höra det ett par gånger. Konstigt med tanke på att jag lyssnar på samt gillar typ allt. Hur kan då folk säga att jag har dålig musiksmak? Det är ju liksom deras egen musiksmak då med? Haha skumt. Äh vafan, jag ska inte vara en liten pussy nu, feel free att hålla för öronen eller stänga av. Jag tvingar er inte att lyssna bara för att jag gör det, Kom ihåg det. Haha.



D12 feat. 50 cent - Rap game


Så, det var det. Nu ska jag skämmas lite, kolla lite bloggar, skämmas lite till sen borsta tänderna. Sooo looong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0