17:49


Eftersom att det inte funkar att ladda upp bilder på bloggen så får jag ta från arkivet. Igen. Lite synd med tanke på att jag hade tagit lite bilder idag som jag tänkte visa men nu gick ju inte det. Har sett på hockey idag, Albins bror spelade och sen har jag inte gjort mycket mer egentligen. Förutom att äta. Äter mer än Albin och han ska föreställa mannen i detta förhållande, pfft.

Vi ska slå på någon film nu i väntan på gladiatorerna. Alltså så bra! Jag var verkligen så lycklig när jag såg det förra veckan och insåg att det var ungefär precis som när jag kollade på det som åttaåring (har jag sagt detta förut? hmm.. blev lite osäker kände jag) Nåja, en gång mer eller mindre skadar ju inte, då vet ni dubbelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0