16:45


Kände att det nu var ett bra tag sedan jag gjorde mitt ansikte fult med webben (ah, jag hatar att jag inte vet vad jag ska kalla webbkamera, orkar inte skriva hela ordet och allt förkortningar känns fel...) Kände också att det inte var min dag i att se normal (snygg) ut. 

Dagen har inte riktigt varit på min sida idag över huvudtaget, eller så är det jag som inte har varit på min starkaste sida idag. Inte bra. Har sovit på typ varje lektion. Inte bra. Jag har ju som planerat att ändra mina betyg och make my skolkarriär att slå i taket så att börja somna på lektioner är minst sagt acceptabelt. Får hoppas att det var en engångshändelse. Förutom det så har min dag varit bra, och det är ju alltid positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0