12-01-07

Man kan ju börja undra om vi är födda i snön. För nu ska vi nämligen ut igen och leka. Fast denna dag tänker jag höja min hand för att vi ska bygga en snökoja istället för att åka madrass. Frisk luft får vi ju iallafall och det kan vi behöva. Särskilt efter att ha spenderat de senaste timmarna i mitt instängda rum framför the sims som Albin så vänligt ordnade åt mig. 

Verkar iallafall ha pratat mer än jag sovit inatt. Tycker alltid det är lika obehagligt att höra att jag har pratat utan att vara medveten om det. Skulle ju kunna säga vad som helst! Fast det klart, lite kul är det också att höra vad jag anklagat folk för, skrikit om och försökt förklara. Äh, nog om det. Nu ska jag ut och leka i snön som om jag vore 7 år! 

I brist på andra bilder, Jag och Elin på nyårs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0