Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnej

Vill gråta floder just nu känner jag...jag vet att jag sa idag på skolan att jag gärna skulle vara lite sjuk just nu och bara få ligga hemma och vila mig. Men jag menade det ju inte så mycket att jag verkligen ville att det skulle hända... men nu sitter jag men en mycket ömm och värkade hals och en kropp som feberfryser. Har inte feber tack och lov men still, det är såhär det brukar börja. Kände av denna frysande känsla igår kväll också men trodde att det bara varit inbillning eftersom att jag vaknade upp pigg och kry som en nötkärna. Håller tummarna på att jag är frisk imorgon och att detta bara är en kvällssjuka. Det vore ju bra för jag har rakt inte lust att bli sjuk igen, alls! 

Med det sagt vill jag sammanfatta min dag som bra, den bästa på länge faktiskt tror jag. Och det är ju en skön känsla. En annan skön känsla är att få tvätta bort smink, borsta tänderna och gosa ner sig i sängen och sova. Och det är vad jag ska göra nu. Hallelujah! Godnatt. 

Fina fina Elin (och Bengt, såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0