Måndagmorgon

Godmorgon. Min oblogglust håller i sig som ni märker så vi får se när den går över. Blev ledig från mitt lilla jobb igårkväll så jag beslöt att stanna hos Albin och mysa lite extra framför big brother med allt gott vi köpt. Idag mår jag egentligen inget vidare, var tydligen varm som en kamin eller något enligt Albin och ja, jag har känt mig febrig lite hela natten (förutom när jag drömde att trazan och banarne var bröder, hehe) Men eftersom att Albin ej har någon termometer så kan febern inte bevisas. Får kriga till skolan och hoppas på att det slutar bra!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jo det var jag, tack så mycket!

2012-02-20 @ 18:22:42
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0