The World's End

Igår var vi vid världens ände. På världens ände? I världens ände? Äh, fan det låter ändå inte så coolt som jag vill få det att låta och det var ju bara en pub och inte världens ände påriktigt så jag kan lika bra ge upp med att försöka få det att låta coolt. 

Lucian var iallafall fantastisk! Kvällen överhuvudtaget för den delen också även fast vi skippade skridskorna och åkte karusell istället, men jag ska berätta mer om allt imorgon för nu är jag trött och vill sova. Försöker förbereda mig mentalt för de kommande dagarna, kommer leva i mer eller mindre total stress är jag rätt tills att jag sitter på flygplanet hem. Detta betyder att jag kommer behöva all sömn jag kan få! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0