12/12/12

Idag har jag som plan att vara riktigt jävla effektiv! Detta är alltså typ sista dagen som jag kan köpa julklappar, eller ja imorgon eller i Birmingham men imorgon har jag inte alls lika mycket tid och om jag litar för mycket på Birmingham och inte hittar något där så har vi problem! 

Så idag är det julklappshandlande som gäller. Fick dessutom lön igår så det passar ju bra, men först ska jag bädda barnens sängar och så, så att jag är helt klar här och inte behöver tänka något mer på det! 


Idag är det förresten nästan snö ute! Ok, frostsnö men ändå! Jätte kallt tycker jag också att det är, det känns helt sjukt att jag brukade vara "van" vid - 20 vid den här tiden på året. Nu håller jag på att frysa sönder när det är - 4. Som tidigare nämt så är jag rädd att jag kommer få en köld chock när jag kommer hem till Skellefteå om X dagar!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0