In case you had forgotten...

 
 
 
 
 
...sa ar det sahar jag ser ut. Snygg va? Jag sitter barnvakt ikvall till fem barn som sover sott. Sa jag passar pa att sitta ute och njuta av den forsta varma natten har efter det forsta varma dagen. Lagom till varmen sa aker jag imorn, bra timing. Far vara glad att jag iallafall fick en dag pa stranden och darmed fick bada for forsta (och sista) gangen ute I sommar. Raknar inte poolen eller mitt lilla mesdopp I mandags? Det ska vara pa riktigt och nu ar det gjort, skont! Da slipper jag skammas. Nu ska jag hamtna nagot att dricka och sedan fortsatta sitta har for det var fasen mysigt alltsa! Hop pas ni har en bra kvall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0