Fort Victoria

Goddag! Nu ar jag som sagt pa resande fot runt Isle of wight men har inte hunnit langre an till New Port som ar som "huvudstaden" pa on. Hade inte tankt stanna har sa lange eftersom att jag pa min resa letar efter havet och inte stader for vill jag gora stadssaker gor jag dem i London. Men for att ta mig till Syd vastra delen (som ar mitt nasta stop) sa var jag tvungen att aka hit for att byta buss. Sen anlande jag har lagom till lunch sa jag at min lunch och kande sedan pa min vandring mot bussen att jag behovde besoka en toalett och passerade samtidigt ett bibliotek och gick in for att fraga om det fanns en toa dar, det gjorde det inte. Men datorer fanns de sa jag bestamde mig for att satta mig har en stund nar odet rakade placera mig har. Sa kan det ga. Men jag passar pa att kolla pa fina stallen som jag maste se, bland annat sa tror jag att jag ska forsoka hoppa av pa ratt stalle sa att jag kan fa se Fort Victoria. Det ar dock lattare sagt an gjort for det ar jatte svart att veta vars jag ar eftersom att jag inte vet nagot... jag far fraga busschaufforen och satta mig bredvid honom! Bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0