Dagen rullar mot sitt slut..

Ja, så har snart den 26 oktober 2011 snart gått och sen kommer den aldrig mer igen...oj vad deprimerande det lät? eller? Jag vet inte, lite kanske. Men så är inte fallet, det har nämligen varit en bra dag trots att det var så dimmigt att jag nästan inte visste vars jag skulle ta vägen, eller kanske ännu mer "såg vars jag skulle ta vägen". 

Nej, dimma är ingen favorit trots att det är otroligt coolt på något sätt. Men detta var inte tänkt att bli ett inlägg om dimma, nejnej. Så vi fortsätter, förutom att jag bröt mina egna vanor och gick in på secondhand så bröt jag även en annan vana, nämligen vanan att äta sig genom dagen..!!! Jo det är helt sant. Med tanke på vad jag brukar stoppa i mig under en dag har jag ätit minimaliskt lite idag. Ingen frukost, brukar äta frukost i määngder! Lunch åt jag, inget annorlunda där. Sen fikade vi lite och där tar min mat för dagen slut... KATASTROF!! typ. 

Men, nej det är det inte. För faktiskt är det just såhär som det brukar funka, jag äter mycket...sen äter jag inget...sen äter jag mycket... sen äter jag inget. Och så håller det på, oftast. Jag är som en björn eller nånting, eller en kamel. Som liksom lagrar maten och äter den senare då jag inte orkar, hm.. kul fundering..
Kunde vara nånting va? 

Jag känner att jag i nuläge skulle jag kunna skriva en hel roman med onödiga tankar och funderande som ni skulle få läsa, men jag låter er slippa och säger godnatt istället. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0