You make it real for me

And IIIIIIII'll run into you baby.  Cause yooouu are the only one who save me.
That's whyyyyy I've been missing you lately. Cause you make it real for me.. WOAAH!

Trallalaaa... sitter och sjunger med så gott jag kan i min lugna spellista. Har olika listor för olika "måenden" eller vad man ska kalla det. Glad, Arg, Trött, Ledsen, Taggad osv...ganska smart. För jag har insett att musik påverkar humöret ganska mycket. Så alltså om jag måste bli glad och pigg till exempel så sätter jag ju bara igång min glada lista och sedan fylls mitt rum av glada fartfyllda toner och 9 gånger av 10 så blir jag inom kort också glad och fartfylld. Smart drag.

Annars så ska jag ta på mig uppgiften att laga mat åt min vargflock till familj. Makaroner och
köttbullar står på menyn. Inte allt för komplicerat men först väntar en snabb dusch på mig, sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0