Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Hahaha, alltså helt allvarligt, om min webb vore en man så skulle jag gifta mig med honom och leva lyckig i alla mina dagar (hehe, förlåt Albin) Dock så skulle jag vara ful, men ack så lycklig. Och jag skulle leva ett långt liv med tanke på vad jag skulle komma att skratta. Och att banta vore busenkelt, bara att byta...ändrings knapp? Och vips..! Vilken grej.

Har iallafall varit ute en liten stund med Sofia och jag insåg en sak som jag äälskar med att bo i Bergsbyn, att jag kan gå ut och se ut som något man hittar under skon och det gör ingenting för det finns ingen som ser mig. Hur skönt? Kanske så jätte skönt om jag får säga det själv. Något som känns ännu skönare är min säng.. ska ta och rulla mig till den istället och ingen ska stoppa mig! Utom möjligen min tandborste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0