Världens snyggaste par!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....alltså jag dör, det är sååå kul att ta sånna bilder så jag finner inga ord. Man blir så sjukt otroligt fuuuul. Hahahaha, alltså snacka om ett enkelt sätt att roa sig.

Ett annat sätt att roa sig är att kolla på svenskars hemliga liv. I detta avsnitt slåss de! Det är verkligen galet vad de kan. Ujuj, jag skulle inte vilja stå öga mot öga mot någon av dem när de har en dålig dag... då skulle jag vara död innan jag ens hunnit försöka springa därifrån och Albin skulle behöva hålla tal på min begravning som killarna i värsta pojkväns akademin fick göra. Och det vill vi ju inte, så jag håller mig framför tvskärmen istället för att söka upp dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0