Våfflor på menyn!

Sitter och hungrar som en varg. Turligt nog är min bror i full färd med att fixa våfflor. Mums!! Kan det bli mycket bättre? Jo, för om ett par minuter (vet inte exakt) så kommer Sofie att ramla in i mitt hem mest troligt. Mindre troligt är det dock att hon verkligen ramlar in. Även om det vore kul. Så vi hann klämma in lite tid för varandra en stund, men eftersom att jag bor mitt i hennes väg till stan så var det inga större problem.

Åh, jag känner att jag inte har nånting vettigt eller intressant att skriva om...sitter bara och babblar om samma skit dag ut och dag in. "idag ska jag..." "idag har jag..." "snart ska jag..." "äta.." "fixa naglar.." OSV.

Så om det finns någon fin själ som läser denna blogg så skulle jag vara tacksam om jag kunde få lite hjälp vad jag ska skriva om för i min hjärta står det still. Så tack på förhand och om jag inte får några tips, ja då fortsätter det såhär. Hehe, bara en liten förvarning. 


Jag Bengt och Elin, Bara för att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0