Trevlig resa Fanny!

Nu har Fanny börjat sin resa mot Rom (avis avis avis, hehe) och jag kunde bara inte låta henne åka utan att ha fått ett riktigt "hejdå álà Rebecka" haha. Så jag raggade helt enkelt med mamma på en spontan biltur till falmark 45minuter innan planet skulle gå, i min ficka låg en marabou och en japp samt ett litet avskeds brev (hihi)

Väl framme på falmark inser jag att alla redan har checkat in...uh-oh.. så jag rusar fram till kvinnan i biljett"luckan" (eller vad man kallar det) och sa "hej, du jag måste ge det här till min kompis och hon är där inne, kan du hjälpa mig?" *blink blink blink* hon frågar efter hennes namn och ropar sen i högtalarna "vi söker avresande passagerare Fanny Asplund, var vänlig kontakta personalen" Sen får jag stå och vänta, men Fanny som gått på toa har inte hört nånting så jag ropar till mig en vakt på andra sidan stängslet som får gå fram till Fannys mamma med brevet och godiset och sen, när alla passagerare går ut mot planet kommer Fanny ut från toan och jag får krama om min vän och önska henne en trevlig resa! 

Älskar verkligen att göra sånt, typ överraska folk. Men inte hela tiden, bara nångång då och då när de minst anar det. På större eller mindre vis. Alltid lika kul att göra folk glada. Men det här var nog den bästa gången, den och gången jag gömde ett brev i Albins resväska tror jag. Fast kanske vinner denna bara för att jag fick se reaktionen live. Iallafall, trevlig resa Fanny och Fannys släkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0