Trenden fortsätter....

....Ett tandleende och ett icke tandleende, det är som det ska med andra ord! Fick sluta tidigare men inte tillräckligt tidigt för att jag skulle hinna med halv bussen till stan och jag kände att vänta på skolan i 25 minuter vill jag inte. Så jag bestämde mig att gå till stan och försöka hinna med 10 i 4 bussen hem, men det sket sig. Dock så hann jag med 5 över vilket är enbart en bergsbybuss= GOTT om plats! Eller ja, iallafall jämfört med annars. 

Och nu väntar jag på att maten ska bli klar sen ska jag fara och träffa Simon ett tag vilket var allt för länge sen! Sen måste jag försöka plugga lite text och sånt viktigt. Nu ska jag återgå till att vänta på mat och läsa bloggar, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0